what doesn't kill you only makes you stronger

någon dag skall jag berätta den otroliga historien om hur jag med tårar i ögonen nästan fick helikoptrar att söka efter min vän emelie. den dagen, hoppas jag, att ni alla ska se fram emot.

för övrigt tänkte jag att jag och ellen skulle ha en sådan där dag när ni, alla våra älskade bloggläsare, får skriva frågor till oss om våra liv och hur det känns att vara så fantastiska och kända som vi är. och jag tänkte lova att hinna svara på alla frågor, även om jag antar att jag kommer att få sitta flera nätter framför min söta lilla skärm. jag känner mig så jävla snäll
idag. det är inte lätt



.

Postat av: Ellen

nea svär!!!



wow, sicken utveckling av bloggen. jag ser rubrikerna framför mig.



stjärnbloggaren ms x´s nya divafasoner (märk den jobbiga genetivskrivningen).

2009-02-15 @ 22:39:37
URL: http://numero.blogg.se/
Postat av: nea

jag vet inte hur man svarar på kommentarern amen mhmm!!

2009-02-15 @ 22:42:25
Postat av: Ellen

så som du gör, det finns inget anorlunda sätt för administratörerna. tyvärr.

2009-02-15 @ 22:44:14
URL: http://numero.blogg.se/
Postat av: Blåbär

hemmahamn,, jag dör...



jag har en fråga:

vilket är ditt favoritinstrument?

2009-02-23 @ 21:11:57
Postat av: ms x

kära blåbär. eftersom du redan lovat mig ytterst personliga pianolektioner så antar jag att det är mitt svar. piano, mitt kära bär.

2009-02-27 @ 23:20:32



art:
guldfiskminne?

blodspår:

hemmahamn:

bete:

RSS 2.0