ny månad

Februari är det nu, kära bloggläsare. Och ni är visst en hel del säger min kompanjon. Tyvärr kan jag inte undersöka saken med egna ögon då jag inte förstått var man tittar för att se statistiken. Men men. Det är alltså en ny månad och med det kan man också bryta dåliga ovanor. Med det sagt kommer den här underbara bloggen vara den mest uppdaterade, lästa, kommenterade och omtalade  nu framöver så att både Blondinbella och Kenza kan slänga sig i väggen. Tillsammans. Det låter bra.



Postat av: ellen

äntligen

2009-02-01 @ 22:02:52
URL: http://numero.blogg.se/
Postat av: ellen

ett försök till förklaring. när du precis loggat in kommer du in på en sida där du kan välja "mina bloggar" "min profil" osv, du är redan inne på mina bloggar och trycker då på "översikt", på den nya sidan finner du en kolumn längst till vänster, längst ner på den står "statistik", tryck på den.

2009-02-01 @ 22:07:39
URL: http://numero.blogg.se/
Postat av: ellen

ser att du ska lägga upp youtubeklipp. inte för att jag inte tror att du inte kan, utan snarare på grund av att jag är så stolt att jag lärt mig,. eftersom att blogg.se gjort det ett steg krånligare än nödvändigt. så:



när du skriver ett inlägg finns det en liten illustration där det står HTML mellan rubriken och texten, tryck på en och klistra in HTMLkoden för klippet. HTMLkoden hittar du i rutan där det står embed (om du har på engelska) eller bädda in på svenska. på youtubesidan så klart, till höger om filmen, liten ruta. hittar du ska du se.

2009-02-01 @ 22:14:28
URL: http://numero.blogg.se/



art:
guldfiskminne?

blodspår:

hemmahamn:

bete:

RSS 2.0