I taket lyser stjärnorna.

När man väl är i gång så kan man ju alltid fortsätta.
Förra torsdagen såg jag I taket lyser stjärnorna med bror kusin och mor på förhandsvisningen på Biopalatset och jag tror att jag tyckte om den. Musiken fastnade jag för.

Hur bra filmen var kan enligt GP beskrivas med fyra fyrar.  Hur bra den var enligt mig kan beskrivas med att jag faktikst ägnar några minuter av min dyrbara tid åt att skriva om den och försöka ladda upp ett youtubeklipp. Om jag lyckas med det är det en stor bedrift. Och för att avsluta så ska jag lägga till att brodern tyckte att filmen var så bra att han fick alla på halva rad åtta att resa på sig efter 40 minuter när han verkligen inte pallade med att se mer. Hans egna ord. Tack och hej.


Postat av: Blåbär

haha, vad kul blogg då.. jag hatar kleerup

2009-02-23 @ 21:09:43



art:
guldfiskminne?

blodspår:

hemmahamn:

bete:

RSS 2.0