monster i halsen

Jag vaknade för en halvtimme sedan av att det smattrade så hårt mot mitt fönster. Regn. Och av att någon skrek på sin mor. Bror. Och att en tredje ringde på vår dörr utan att någon verkade bry sig. Mormor.

Och inte nog med det hade jag världens sexigaste röst. Jag blev så häpen själv att jag inte fick ur mig ett enda ord. Nej inte ett enda ord kan jag säga. Fast det är förresten för att jag har ont i halsen. Om jag skulle ge min halsont poäng för hur väl den visar att jag är sjuk, det vill säga får mig att inte prata, hosta och dylikt, så skulle den få fem fiskar utav fem. Tyvärr.



Postat av: ellen

ms X, det var ett mkt fint monster...

2008-12-21 @ 22:09:43
URL: http://numero.blogg.se/
Postat av: en nea som inte längre kan logga in

det var ett mycket fint monster men inte gjort av mig. sök på google på fuldesign och på fulmonster och så kan du se att man kan köpa de för 400 kronor. jag är sjuk.

2009-01-03 @ 15:01:50



art:
guldfiskminne?

blodspår:

hemmahamn:

bete:

RSS 2.0